Sondag

Hejhejhej! :)

Jag kom hit i fredags och har pratat massor av tyska sen dess, med alla hela tiden, forutom med Sven vissa ganger. Jag har blivit sa himla mycket battre sa jag ar redo for halsokursen imorgon. Fredagen var lite jobbig med alla avsked och sa vidare. Usch usch, men nu ar jag glad igen! Vadret igar var underbart, 27 grader och ratt hog luftfutighet. Vi gick pa Svens avslutningsbal och efter det var det lite fest. Idag var det fest har i staden sa vi var dar och jag at bratwurst, haha! Bratwurst med brod stod det pa menyn. Och det var det ocksa, men korven lag inte i utan den fick man vid sidan om. Jag haller pa att ladda min data sa att jag kan anvanda ratt bokstaver. Ikvall ska vi och titta pa matchen, Tyskland moter Danmark. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0