Packar

Har nu packat i cirka två timmar och det har gått framåt. Jag vägde nyligen väskan och den vägde 25.2 kilo, alltså 3.2 kilo för mycket. Det blir väl fiskbullarna som ryker antar jag, älskade fiskbullar i dillsås! Nej, men får försöka rensa ur lite. Har med mig en stort handbaggage där 8 kilo får rymmas och sen har jag varit busig och stoppat två lexikon och två laptops i dataväskan, haha!

Nu till vad jag ska göra. Flyttar ner till Stuttgart imorgon och på lördag är det dags för pojkväns abiball, så jag ska dit och titta på den. Lördagen efter det åker vi ner till Italien med 30 utav hans kompisar för att bo i en stor villa och festa. Sedan börjar jag jobba på måndag på en "pastafabrik". De tillverkar tyska tortellinis typ. Någon gång i september flyttar vi till Heidelberg Rohrbach där vi ska bo tillsammans:) Sedan ska jag plugga turism 3 år på ett universitet i Karlsruhe.

Jag ser verkligen framemot de här tre åren, det kommer att bli kul. Helt nya saker. Dock har jag varit nervös typ hela veckan och mått illa men det går nog över när jag kommer ner,haha. Har inte gjort bloggen offentlig än. Är lite nervös för det också hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0