Mandag

Idag har jag varit pa Gesundheitsamtkursen, det jag fick lara mig ar att det ar viktigt att man inte gar till jobbet om man ar los i magen. Man ska heller inte hosta eller nysa pa livsmedel :) Sedan har jag varit pa banken och i radhuset for att skriva in mig har, allt funkade bra! Vi grillade till lunch och efter det solade jag, sjukt varmt, alskar det. Efter det sprang jag en runda i skogen och nu lite senare ska vi pa olfest fast jag har inte bestamt mig om jag ska dricka ol an eller inte, haha. Puss puss!

Justeja, imorgon ska vi till Europa-park, kul!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också sola och ha varmt vädeeeeeer!!

2012-06-19 @ 21:29:44
Postat av: Linda

två dagar sen du uppdaterade nu... </3

2012-06-20 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0