Tråkig blogg

Alltså, bloggen blir jättetråkig när jag jobbar. Jag tänkte skriva upp min dag här, eftersom jag har fått rutin på allt nu :P Here we go:
 
04:45 Jag går upp, äter frukost, gör macka att ta med osv.
05:20 Jag cyklar till jobbet
05:45 Jag är framme på jobbet, byter om osv.
06:00 Jobbet börjar
cirka 07:30 Frukostrast 20 min
cirka 12:30 Lunchrast 30 min
15:35 Jobbet slutar, jag cyklar hem
16:10 Jag är här igen. (Tar längre tid eftersom jag måste cykla upp för fetaste uppförsbacken
20:30 Jag sover
 
Mellan jag kommer hem och jag sover så äter jag, duschar, är med Sven (varannan vecka), facebook, tv osv.
 
Det var min dag. Imorgon är det sista dagen som jag jobbar den här veckan, woop woop!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0