Tisdagkvall

Det ar tisdag och jag sitter vid Svens data. Det ar fel pa Schwalbe, hans moped, sa han forsoker laga den nu. Har suttit har i 3 timmar nu.... :P för övrigt gick jobbet helt okej idag. God mat som vanligt haha :D och sen gick det rätt snabbt, men imorgon är jag pa samma ställe igen sa da kanske det inte gar lika snabbt, men men. Är sjukt trött och maste sova. Imorse fungerade inte väckarklockan..... Fast det gick bra ända, men nu är jag nervös inför imorgon istället, vill ju verkligen inte komma försent :)
 
Jag hoppas allt är toppen med er där hemma. Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Pappa/Annelie

Härligt att höra att du mår bra & att du får God Mat =) Vi Saknar dig här hemma...Massa Kramar till dig & Sven.

2012-07-12 @ 07:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0