Dorffest

1. Sofia- dom smakade jättebra och har redan tagit slut! Alla här sa att dom smakade bra:)
 
2. Julia- jag har svarat på din kommentar i kommentarsfältet:)
 
 
Nu till gårdagen. Jag glömde förövrigt kameran hemma så inga bilder blir det. Igår åkte jag och Sven till Leocenter för att jag skulle köpa en hårtork och lite schampoo och så på DM. Älskar den affären, bara skönhetsgrejer typ, hehe. Sen var vi bjudna på grillning hemma hos en kompis så vi åkte dit runt 6 ungefär. Där var det trevligt och maten var god:) Efter det gick vi ner på gatan där festen höll hus. Det var stånd här och var där man kunde köpa mat och framförallt alkohol, haha! Det var en hel del personer jag kände så hade roligt där! :) Tyskan känns som den är bättre nu igen! Hade en liten dipp där ett tag när dom pratar tyska på jobbet så jag inte förstår, då känner jag mig halvdålig men men haha.
 
Förlåt för no bilder peeps :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0