Fredag

Idag hade jag ledigt :)  Vi var uppe i Heidelberg och fixade massor. Vaknade vid sju. Duschade, packade bilen full med saker, säng, cyklar, kökssaker mm. Sedan åkte jag på min intervju. Efter det till lägenheten och bära in alla grejer, montera ihop sängen osv. Sedan åkte vi till obi, en byggaffär som bauhaus typ och köpte en bänkskiva till köket och även två skivor vi ska ha som hyllor i köket. Tillbaka till lägenheten för att lämna av allt. Sedan åkte vi till Burger King och åt middag. Efter det till Starbucks med Simon. Sedan till honom en snabbis och nu har jag precis städat hela Svens rum. Han tränar... Men det var så smutsigt, och nu sover vi bara på en madrass på golvet btw hahah :D men det går bra det med (: Ska forsätta här nu. Hoppas ni alla har haft en bra fredag. Trevlig helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0