Helgen

Jag har inte uppdaterat på länge för det är tråkigt och jag lägger min tid på roliga saker haha (:

Helgen var i alla fall rolig! På fredagen så var det vår sista basketmatch som vi förlorade och det var därför vi åkte ut ur turneringen. 1 jävla poäng förlorade vi med! Aja, efter matchen åkte jag hem till Angela och sova över där. Jag lärde henne svenska för hon funderar på att komma och hälsa på i Sverige:

"Trevligt att träffas snygging, kyss mig" är det jag lärde henne att säga. Det låter så jäkla roligt när hon säger det!!

 

I alla fall, på lördagen så åt jag frukost med Angela och hennes familj. Jättegott var det och det var mysigt att få lite familjestämning med frukost tillsammans även om jag precis hade träffat hennes familj. Jag åkte hem och duschade och så och sen så åkte jag hem till en annan kompis. Det var kul det med! :)

 

Jag fick fyra timmars sömn i natt för på morgonen vid fem så åkte vi upp till Columbus för Alexa hade danstävling och då följde jag med upp och tittade på den. Jaa, och nu sitter jag här! :)


Kommentarer
Postat av: Morfar

- måste tydligen skicka över några energipiller för att det skall bli lite mer text på bloggen???!!!

- håll uuuuut, de är jätte trevligt att läsa din blogg.

Måkul

2010-03-16 @ 09:26:36
Postat av: Mamma

Hoppas du har talat om för henne vad det betyder det hon säger.. hahaha



Älskar dig mitt hjärta! Puss puss

2010-03-17 @ 12:08:13
Postat av: Pappa

Nu har vi alla sju läst din blogg från Kläppen..

Puss puss från oss alla.

2010-03-19 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0