Snödag

Då har vi snödag idag igen! Ingen snö ligger på vägarna alls men skolan är inställd ändå. Jag vaknade upp som vanligt vid tjugo över sex och började göra mig i ordning. Tio minuter senare kommer min värdsyster och säger att vi har två timmar försening. Så jag gick tillbaka och la mig, efter en timme senare så ringer Kristy och säger att skolan är inställd. Fast jag hoppas verkligen inte på att matchen är inställd, fast jag är nervös eftersom jag lärde mig dansen igår.

What's wrong with drama on High School, when you think it's over, it all just comes back again. I'm sick and tired of it, it's just too much. People seem to enjoy it, that's what High school's all about?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0