Skidresa med utbytisar

I lördags var det dags för skidresa till West Virginia till ett ställe som heter Canaan Resort. Jag, min värdfamilj och Marte reste härifrån tidigt på morgonen. Jag var astrött eftersom jag var upp hela natten och haft kräksjuka (inte mysigt). Vi kom i alla fall fram vid 12 ungefär och det var superkallt, -14 grader och -30 grader med vinden. Jag och Marte åkte upp till toppen en gång, men det gjorde så jäkla ont så jag åkte inte upp några fler gånger efter det. Jag åkte inte så mycket skidor alls haha, dels för att det var sjukt kallt och sen för att jag inte mådde bra.

Det hade snöat hela dagen och vägarna skulle bli dåliga som Kristy och Todd bestämde sig för att vi skulle stanna över natten på ett hotell. Så vi klämde oss in 6 stycken i ett rum med två sängar... Dom hade pool och bastu på hotellet så det var rätt skönt efter dagen. Vid tio imorse lämnade vi stället och vi kom hem någon gång på eftermiddagen. Jag tog en massa bilder för en gångs skull!



Jaag!



Marte, Kiah and Alexa



Jag och Marte



Kiah and me



Me n Marte


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, Farfars första kommmentar när han såg första bilden var, titta vad mycket skit det är här, pekar på byrån och räknar upp allt. Jag för min del tyckte bara att du såg jättesöt ut. Det var ju tråkigt att höra att du inte mådde så bra när ni skulle ha så roligt, lite väl kallt också vad jag förstod. Puss,Kram Farmor

2010-01-04 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0