Washington DC

Nu har jag äntligen anmält mig till resan till Washington DC i april. Jag vet inte om jag får plats eftersom man egentligen skulle anmält sig för 3 veckor sedan (?). Men jag hoppas verkligen att det finns platser kvar för det vore jätteroligt att få åka iväg med bara utbytesstudenter till Washington DC. De ska även åka till östkustens största köpcenter och shoppa!! 400 affärer finns där inne, dom verkar verkligen ha allt! Hallå, jag bara måste få följa med. Så jag håller verkligen tummarna nu att det finns platser kvar, jag skickade precis iväg ett mail så förhoppningsvis får jag svar imorgon (:


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Amanda, du borde nog städa... :P förresten glöm inte bort min födelsedag på måndag :D dagen innan dig 15 feb :P Fyller 14 :) ha de bra!

2010-02-12 @ 15:50:01
Postat av: Farmor

Hej hjärtat, håller tummen för att du kommer med till Washington DC, det finns mycket att se där, chopping vet jag inget om, men annat. Ha det så kul där. puss Farmor.

2010-02-14 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0