Ingen rubrik

Behöver jag ens skriva att vi har snödag idag igen. Det suger och jag är så sjukt trött på att vara hemma!! Jag orkar inte vara hemma längre... Som tur är har jag träning ikväll så det ska bli skönt att komma iväg... Jag skulle ju kunna gå på promenad idag igen. Det gjorde jag igår, och då skulle jag kunna ta lite bilder så ni får se mer hur mitt område ser ut, eller rättare sagt hur lite snö dom ställer in skolan för. I helgen har vi två matcher, om dom inte blir inställda, vilket inte skulle förvåna mig... Lite bilder på min väg igen...







Jag vet inte riktigt om jag tycker det är värt att ställa in skolan när det är så här lite snö...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Helt otroligt!

Det är nog bra att du stannar inne....

Puss från pappa

2010-02-11 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0