Woop Woop

Så då åker man till Disney World i Florida om två dagar då! ;) Askul ska det bli :) . Jag ska inte till skolan imorgon eller så idag var min sista dag för den här veckan! Jag fick nästan inga läxor alls med mig, och det känns jättebra. Jag älskar min franska lärare, han är helt underbar. När jag frågade honom vad jag skulle göra för något så tog han mig åt sidan och sa att han ville att jag skulle uppleva så mycket som möjligt av Disney World för att det är det jag är här för. Så "he excuses me" från alla aktiviteter dom andra gör så jag får inga poäng för det, men inte heller några minuspoäng. Mitt betyg stannar helt enkelt på vad det är just nu! :)

Man kan åka hem till Franska läraren innan Prom om man vill så tar han bilder på en och sen så får man dom av honom. Och det kostar ingenting :) Jag tänkte att jag skulle föreslå det för han som jag ska gå med och så får jag se vad han säger liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0