På gymmet

Just nu sitter jag på gymmet och väntar på att min tumblingklass ska börja. Den börjar om cirka en timme och jag sitter här och ska egentligen göra läxor. Men det är ju så sjukt tråkigt, skriva en uppsats om en jävla bok man läst. Och sen har jag prov imorgon på boken, hela boken med detaljer och grejer. Jag fattar egentligen inte varför vi ska gå igenom en hel jävla bok och lära oss detaljerna när det tydligen finns folk i klassen som inte kan skilja på they're, their och there. Bara säger liksom, och dom är amerikanare. Aja ingen mer ilska om det just nu.

Jag är fortfarande bränd som en kräfta, fast jag har tid på solariet imorgon så jag måste dit ändå. Min klänning till prom kommer inte se så bra ut om jag är blek. Prom är om inte så lång tid och jag ser framemot att klä upp mig och så haha.

Justeja, jag tänkte berätta om påsken också. Vi firade ingen påsk förutom på söndagen , och då gick vi upp rätt tidigt för att gå till kyrkan. Den kyrkan min värdfamilj gick till var SÅ MYCKET BÄTTRE än den kyrkan jag var i första gången. Dom hade värsta rockbandet och spelade modern musik, fast ända skillnaden var att Jesus nämndes i sången. Efter kyrkan åkte vi hem till deras mormor och morfar och åt lunch där. Inte direkt så att jag kunde känna att det var påsk men det var okej ändå. När vi kom hem så fick vi våra easterbaskets. Det var godis, presentkort och pyjamas där i, uppskattat! :)  Efter det åkte jag Alexa och Kiah och tittade på bio. Vi såg The Last Call och den var jättesorglig, jag satt där och grät skitmycket, men men.

Jag har inget mer planerat för den här veckan, det känns lite synd. Funderar om jag ska gå på tumblingklassen påå onsdag också. Jaja, vi får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0