Min vecka

Så jag har inte uppdaterat på länge igen. Veckan är snart slut i alla fall och jag tänkte berätta lite vad jag gjort.

Måndag: Skola och sedan åkte jag till gymmet och hade voltträning en timme, skoj!
Tisdag: Skola och sedan åkte jag hem till en kompis och hängde.
Onsdag: Skola och sedan voltträning en timme igen :)
Torsdag: Skola och sedan gick jag till solariet och solade lite.

Imorgon så måste jag till skolan och vi slutar vanlig tid imorgon igen dvs 15.12. Vi har ju slutat 16.12 i 1.5 månad nu så det ska bli asskönt att sluta "tidigt". Efter skolan ska jag hem med Angela och vi ska på circus med hennes moster. Jag hoppas på att det blir skoj och sen ska jag sova hemma hos henne.

På lördag ska vi upp till Columbus, vet inte riktigt vad vi ska göra... Shoppa inför Florida? :) och sen ska vi sova en natt på hotell där.

Jag höll på att få panik idag, min plånbok var borta och jag kunde inte hitta den någonstans! Jag letade i deras bilar, i mitt rum. Till slut åkte vi till gymmet för att kolla, och där var den!! Min plånbok med 200 dollar, presentkort, debitcard och leg i!

På måndag ska jag kanske till en skola här i närheten och hålla föredrag för 7:e klassare tror jag. Lite smånervös men jag tänkte öva så då kommer allt gå finfint! :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej hjärtat, vilken tjej du är, man blir så glad när man läser allt du skriver,bara positivt härligt,jag håller tummen för föredraget det går säkert bra.Roligt med "med fam, Angela" det verkar vara trevligt där, tänk vad mycket du får vara med om och uppleva. Ha det nu så bra Puss&Kram Farmor.

2010-04-16 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0