30 grader

Idag var det 30 grader här, helt sjukt skönt! Vi var lediga idag, en fredag som dom ironiskt nog kallar för Spring Break. Så jag har legat ute och pressat från 10.30 till 3.30 ungefär, nice! Efter det så gick jag till solariet, man måste boka tid här för att gå till solariet och jag hade tid 4.30 så. Kanske lite dumt att chocka kroppen med så mycket sol för jag ser verkligen ut som en kräfta nu! Det var jättejobbigt att gå till solariet i värmen. Man får liksom kämpa för att komma fram typ haha. Fast jag ska inte klaga, värme är alltid skönt! Fast vädret skiftar så himla fort här! Verkligen sjuk hur snabbt det skiftar! Skulle inte förvåna mig om vi har typ 10 grader imorrn liksom.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej hjärtat, var glad, vi har bara 2 grader varmt i dag.Kommer efter Påsken hem från Saltarö, där hade vi helt snötäckt, så nu får det räcka med snö och kyla. Ang Rey a senior day tror mig se skillnad mot i Sverige, lite roligt med alla olika saker och ideér som händer och sker. Ha det nu så bra Puss och Kram Farmor & Farfar.

2010-04-10 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0