Vanlig onsdag

Idag började jag skolan klockan 10.16 eftersom jag har StudyHall på morgonen och vi har blockday på onsdagar. Det var skönt att dagen blev kortare. Efter skoldagen så samlades Varsity för att fixa skyltar eftersom det är vårat första homegame imorgon och vi möter en skola som tydligen är stora rivaler. Jag är nervös eftersom i princip hela skolan kommer vara där... Efter matchen så är det en dans man kan gå på, men ingen ska typ gå dit har jag hört så Varsity ska åka och äta på en restaurang efteråt istället. Kul!

Tänkte bjuda på lite bilder också, enjoy:


Inför peprallyt dagen efter skolan börjat. Jag näst längst till höger.



Första matchen med dom GAMLA dräkterna... Jag längst ner, näst längst till vänster.



Jag och min värddsyster på fredagens match.



Woho, vinst åt Warren!!


Kommentarer
Postat av: joanne

amande :) lägg upp bilder på din värdfamilj! ;)

2009-09-17 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0