Uppdatering

Jag vet att jag är dålig på att skriva, men jag har inte så mycket tid. Skolan blir bättre och bättre och jag lär känna fler och fler människor. Idag hade jag sovmorgon och började inte förrän kvart över tio, det var skönt! Vi hade blockdag idag vilket innebär att man endast har fyra lektioner per dag, och imorgon har vi de andra fyra. Gissa vem som har turen och har Mr Perve två gånger imorgon... Det är fler i min Governmentklass som har kommit med samma fråga:
 

"How do you like it when Mr ***** always picks on you."

Hmm, det är ju ingen risk att jag kommer att glömma bort min namn på hans lektioner i alla fall. Sen idag på idrotten så fick jag den frågan igen. En kille säger:

He always picks on the goodlooking girls...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat. Hur har du gjort med matten? Kan du inte försöka ett tag,det kan ju funka när du kommer in i det.

2009-09-03 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0