Footballgame

Fredagskvällar innebär en sak här, footballsmatch! Idag satt jag på bänken och tittade på eftersom jag fortfarande inte kan alla ramsor. Kanske inte så konstigt, jag har räknat dom och det är 75 stycken, det är helt sjukt! Dagen i skolan gick bra, jag var på min första lektion av Young Adult Literature och fick läxa att läsa 200 sidor tills på tisdag. Vi är lediga på måndag eftersom det är Labor Day. Jag bytte från Buisness Law till den här kursen istället eftersom jag fick ångest så fort jag tänkte på Buisness lawen. Det var en svåår kurs och ännu svårare eftersom jag inte kan språket. 










Bandet spelar alltid i halvleken!


Nya dräkten för Varsity! :)

 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är killarna i USA? ;)

2009-09-05 @ 10:34:19
Postat av: Farmor

O vad jag blev glad att få se dig,du ser strålande ut hoppas att det är så också. Puss&Kram Farmor, Farfar.

2009-09-06 @ 10:25:26
Postat av: Anonym

söt bild!

men amande, måste bara säga att du suger på att uppdatera!;)

miss you<3

2009-09-06 @ 23:16:41
Postat av: Sofian

hottie! <3 miss u

2009-09-07 @ 16:39:18
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Frida

AAH gud va häftigt Amanda aka Sundis. Snygg dräkt för att vara high school. Hoppas du har det jätte bra i US och att cheeren går bra ;)

2009-09-07 @ 22:00:49
URL: http://misssweden.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Hur går allt för dig?

Det där ser ut som de dräkterna vi kommer ha också :)

skulle vara skitkul om min skola hade football också! men här är det basketball som är den stora sporten..

Ha det bäst! :)

2009-09-18 @ 19:54:52
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0