The Swedish Footballplayer

Bara för att berätta för er vad jag gjorde i fredags! Jag skrev upp mig för Powder Puff. Det är en footballsmatch för alla tjejer på skolan som jag ska vara med och spela. Haha! Men det är en rolig grej och hela mitt lag sa att jag skulle ångra mig om jag inte skrev upp mig. Så gjort är gjort! Jag kommer göra bort mig totalt, jag vet inte hur man spelar football och min bollkänsla är ju host- toppen!

Det roliga är att det är killar som är cheerleaders på denna matchen, det är liksom ombytta roller. Jag tror att det kommer bli superkul även om jag kommer skämma ut mig lite grann. Men antar att jag kan bjuda på den!



Min framtid?


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tror dig, jag har sett dig spela förut.Puss Farmor

2009-10-19 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0