Sista footballsmatchen

I fredags var min första och enda footballssäsong över, det känns lite tråkigt faktiskt. Det har varit så jävla roligt att stå och heja på fredagarna, i solsken eller i regn. Jag kommer verkligen sakna det, men om ett tag börjar basketsäsongen där vi hejar också, så det ser jag framemot. Det var seniornight sista footballsmatchen också, alla seniors som har gjort någon höstsport blev presenterade med sina föräldrar. Det var lite sorgligt ändå och många grät. Vi cheerleaders i Varisty hade gjort posters åt Seniorsarna i Varsity. Jag fick göra åt min värdsyster och jag blev inte så jättenöjd haha. Jag är inte speciellt konstnärlig av mig så min värdmamma fick hjälpa mig. Jag tog massa bilder i fredags också som jag tänkte bjuda på. Woho!


Footballspojkar



Brianna och jag



Bandet



Min värdsyster. Det var inte den postern jag gjorde till henne!



Jag och min andra värdsyster



Bandpojke knyter min sko, hahah!

Min kjol är så himla kort och jag hade inte knytit mina skor, frågade då en pojke från "the drumline" om han kunde knyta mina skor. Såklart han gjorde det, haha!!

 

Det var rätt lätt att få pojken att knyta min sko, det var bara att le lite fint :) Samma sak innan matchen, jag skulle bära ner en gigantisk låda med mini footballar i. Jag behövde inte bära ner den, jag hittade två footballspojkar på vägen som så fint bar ner lådan till footballsplanen.


Kommentarer
Postat av: Madde i Oklahoma

Haha, ja, det är lite roligt faktiskt ;)

Gillar dräkterna grymt mycket :)

2009-11-03 @ 02:27:32
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0