Nerds

Haha, kommer ni ihåg hur jag berättade om mitt favortgodis här för några veckor sedan? I alla fall så hade jag en konversation med en kille på facebook som jag aldrig har pratat med tidigare om just detta godiset. Han sa att han skulle köpa en box nerds och ta med till mig i skolan. Jag sa att han inte behövde göra det, att jag inte ville det men han var envis. Dagen efter så skriver han till mig igen och säger att han köpt boxen men jag trodde honom inte, haha. I alla fall när jag kommer till skolan igår så hör jag helt plötsligt min namn i korridoren, så jag vänder mig om och där står han med värsta leendet och en box nerds i handen hahaha. Jag tyckte det var lite gulligt faktiskt. En sån sak som bara amerikanare gör :)

Nu har jag Thanksgivingbreak, det ska bli roligt, imorgon åker vi upp till Columbus för att äta med Todd's syster och hennes familj. Sedan på fredag är det något som kallas för Black Friday, värsta superrean är det så jag tänkte handla lite julklappar då tror jag.

Justeja förra veckan var jag på premiären av New Moon, mitt i natten satt vi där HAHA. Fast det var lite jobbigt att gå till skolan eftersom jag bara sov i 2.5 timmar.

Justeja, WEIRD SAK som hände idag, en gigantisk, enorm, superstor kille kommer fram till mig i StudyHall:

Om jag kände dig så skulle jag ha gett dig en kram nu.

Okej

Men jag känner ju inte dig så...

I know

Vill du ha en kram av mig?

Nej tack.

 

Hans kompisar: Lämna henne ifred du skrämmer henne ju.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej hjärtat.Vilken kille, är alla så? Idag ska vi fira en 39 årig kille som inte är så tokig heller.Puss & Kram Farmor.

2009-11-26 @ 15:15:30
Postat av: Anonym

hahah men udda?

2009-12-03 @ 19:35:57
Postat av: Madde

Kommer ihåg dem godisarna från förra året när vi va i USA!!! ;) Hoppas du har det bra därborta på andra sidan jorden:D:D:D<3

2009-12-03 @ 20:17:57
URL: http://mebss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0