Cheerleadingtävling

Min första cheerleadingtävling var som sagt i Columbus förra veckan. Vi åkte hemifrån på lördagen runt sju då vi skulle samlas vid tolv ungefär. Vi kom dit väldigt tidigt och jag började fixa håret och sminka mig och så. Sminket vi har är väldigt speciellt och jag såg ut som en brud från malmskillnadsgatan ;) Iaf när vi samlades så gick allt superfort. Vi värmde upp och sen gick vi till förträningshallen. I förträningshallen har man bestämda tider som man är på en viss matta och sedan slussas man runt till olika mattor. Direkt när man är klar i förträningshallen så blir man utskickad på golvet för att tävla. Vi gjorde rätt bra ifrån oss, en del missar som vi ska fixa till nästa gång. Efter att vi tävlat gick vi och tittade på dom andra lagen och det fanns en hel del grymma trots att det bara var en liten tävling. ÄLSKA CHEERLEADING TÄVLINGARNA! Vi stannade på hotellet från lördagen till söndagen för Kiah's lag tävlade två dagar. Det var rätt kul och andra dagen satt jag också och tittade på tävlingen. NAAJS!

Efter tävlingen var slut så åkte vi och "shoppade" lite. Jag gick in på Worlds Market för att leta efter lite svenska saker. Det sög och det enda jag köpte var ett paket Läkerol som för övrigt kostar lika mycket här som hemma.

Juste, glömde berätta hur det slutade. Vi kom sist, vi hade något otillåtet i våran dans och det drog av massa poäng...



Jag, Breanna och Christine



Kelsey och jag



Tävlingshallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0