Ingen fara, oplanerad bara!

Haha, inlägget nedan, inget att oroa sig för. Ibland tar jag lite förhastade slutsatser bara, något som jag måste jobba på att inte göra men men.. 

Som sagt så åker jag till Nyköping för sm imorrn. Tre saker är viktiga när man ska tävla cheer; dräkten, rosetten och tävlingsoverallen. Så, planerad som jag är så har jag packat ner dessa saker i varsin flyttkartong i pappas företagsförråd. Jag packade ner sakerna där för två veckor sen då vi flyttade med pappa och jag trodde såklart att sakerna skulle vara uppackade tills nu. Men icke! Så min dag idag har bestått av dels jobb, men också av att leta runt i alla dessa 50 (?)  flyttkartonger i det trånga förrådet för att hitta just mina tävlingsgrejer. Men allt löste sig till slut, även om jag hade lite småpanik där ett tag. Jag ska strax sätta igång att packa ner allt i en väska, bussen går kvart över sex imorrn, på morgonen, inte kvällen! Inge blogg i Nyköping, det har jag inte tid med och yees, där sprack ett-inlägg-om-dagen-löftet.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad vill du läsa om och vad är det som gör att en blogg blir så speciell tycker du? :-)

2009-05-22 @ 11:53:35
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Thea

jaha okej. skönt och ha fått veta vart du kommer iaf. Har du fått veta datum du åker? Ja skickade in dem i mitten av december till explorius. Så ja vet inte riktigt hur länge de varit i USA.

2009-05-25 @ 07:07:37
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0