Skola imorgon?

Det är söndag och helgen är slut och jag tror det är val till EU idag. Kanske det var därför socialdemokraterna nyss knackade på dörren och gav mig en ros i en rosa påse + lite lappar om valet. Eller egentligen var den till pappa eftersom jag inte får rösta men men. Måste tillägga att jag inte tror att de tjänar flerä röster genom att lämna ut rosor till olika människor. Man röstar ju på ett parti för att man tycker de har bra åsikter, inte för att de ger en ros till en. Nog om politik.

Idag har jag jobbat lite, orkade bara jobba i två och en halv timme och sen gav jag upp. Med det ger lite pengar i alla fall! Senare idag ska jag iväg på föreningsdag i Eskilsparken, trevligt. Bra dag så att det inte regnar heller.

Aaaaah, jag var just smart och kom på något! De ger bort en ros, och det har ju en ros som partisymbol! Gaah, ibland är jag så smart!


Påsen med rosen som nyss kom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

aa dom va hos oss också ;D men vi fick ingen ros tror jag :/ pappa kanske va för otrevlig hmm

2009-06-07 @ 13:01:47
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Nej, inte den största gruppen men kanske den bästa? :P

Nej, ingen information än. Har du? Jag skulle verkligen vilja veta om jag och min tyska värdsyster kommer åka tillsammans från NY så just väntar jag spänt på info om flygningarna :)

2009-06-08 @ 03:13:36
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0