50 dagar!

50 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och alla som betyder mest för mig. Jag ser otroligt mycket fram emot min resa och äventyret som väntar, men ibland känns det som jag är på väg att göra något dumt. När jag tänker efter och inser att man jag lämna allt som jag känner, för att komma till det okända. Att lämna det trygga bakom sig med vetskapen om att vad som helst kan hända. Det kanske är det som är lite av charmen med ett utbytesår ändå 
Tio och en halv månad långt kommer mitt äventyr att vara. Jag har fått för mig att det är en kort period, jag har inte riktigt insett ännu hur länger det kommer vara. Men det kommer att bli bra det här, jag kommer att ha ett ruggigt bra år, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du kommer ha ett bra år sweetie, men jag kommer sakna glada dig! <3

2009-06-14 @ 20:04:46
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: therese

Gud vad roligt det där låter: ) Kan inte du berätta typ hur allt funkar och så när man anmäler sig och såna där grejer för jag skulle vilja veta lite då jag är inntresserad av att ganske åka :P



ps: betalar man allting på en gång?

2009-06-15 @ 09:33:46
URL: http://cremedecupcakes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart att du inte är på väg att göra något dumt! Du kommer få ett fantastiskt givande och roligt år. Bara jag som kommer våndas och sakna min lilla stumpa! Puss hjärtat mitt

2009-06-18 @ 12:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0