Taskig uppdatering

Eftersom vissa klagar på min uppdatering så får jag väl ta och skriva ett inlägg då. Fast jag har faktiskt mina orsaker till varför jag inte hörde av mig. Direkt efter jobbet igår drog jag ut till landet, till farmor och farfar, därute finns det ingen data eller internet...
Det blev ett litet äventyr när jag skulle åka ut dit. Jag hoppar på fel buss. Jag sitter på bussen och den susar förbi vägen där det är meningen att den ska svänga vänster. Så det var bara att hoppa av nästa hållplats, ringa till farmor och sen kom dom och hämtade mig med bilen. Allt löste sig, yeay!

Kommentarer
Postat av: Mamma

hahaha Faan vad klantigt!! Tankspridd tjej..

2009-07-22 @ 10:40:46
Postat av: Hedvig

har inte börjat packa än, tycker det är svårt bara att göra packningslista, så svårt att bestämma vad som ska få följa med och v ad som blir dumpat här hemma. Men den 1 augusti är inte lång tid, gud va roligt!

2009-07-22 @ 11:42:12
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0