Hemma from Russia!

Då har man kommit hem igen då efter fem dagar. Dagarna har gått väldigt fort och har som sagt spenderats på en stor båt. Jag har varit i Estland och i Ryssland och en dag spenderades ute till havs. I Estland gick vi omkring på en promenad och i Ryssland åkte vi på en sightseeing i Sankt Petersburg. Det var väldigt god mat på båten där och servicen man får är toppen. Våran servitör på kvällarna var en indie med en stor svart mustach, asgullig! Trots att jag hade med mig kameran tog jag ändå inte så mycket bilder. Synd! Jag bjuder på de jag har i alla fall.




Pappa och Hampus i Frihamnen på väg till båten



Asrolig handduksgubbe som satt i stolen när vi kom tillbaka till hytten




Från vänster: Pappa, Farmor, Farfar, Hampus




Haha, handdukshund




Jag lekte turist och tog bilder i Sankt Petersburg

Kommentarer
Postat av: Sofia

vadå lekte turist? du VA turist ;)

2009-07-10 @ 19:26:02
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Kan jag länka dig i min blogg? :)

2009-07-10 @ 21:51:46
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0