Jag fortsätter väl då

Jag fortsätter väl att blogga ett tag till då bara för att ni vill det ;) Haha, idag är det torsdag och det har varit en alldeles vanlig dag förutom att jag skämdes lite i skolan idag. Egentligen var det väl ingen fara, det var väl mer att det var så många människor runt omkring som lyssnade... Jag hade träning också, sista träningen innan tävlingen som är i helgen.

Hela min helg är fullbokad, I love it!
Imorgon fredag så är det första basketballmatchen, den är hemma och vi ritade en massa skyltar på träningen idag som vi hängde upp i korridoren. Vi gör det innför varje match. Imorgon ska vi även missa upp en dans i halvleken, jag tror det kommer bli superkul! :)

På lördag så är det dags för tävling igen! Något med Christmas Competition heter den. Den är i Columbus som den förra tävlingen också var, ligger cirka två timmar från där jag bor och är huvudstaden här i ohio. Min tränare sa idag att vi ligger bra till så jag hoppas verkligen att vi vinner den här gången. Jag ser jättemycket efram emot lördag, även om jag missar shoppingdagen som är för utbytesstudenter.

Söndagen har jag inga planer för än, vet att jag kommer att ha läxor över helgen. Någon som vill skriva en Social Commentary åt mig om ett problem i Sydamerika? ;)

Just nu sitter jag barnvakt med min värdsyster, jag brukar följa med henne ibland och vara lite sällskap. Klockan är halv elva så jag är egentligen redo för att sova.

Puss, lägger in bilden från banquetten som jag lovade också.



Bakre raden: Brianna, Kayla, Tyler, Carissa, Ashlee, Brittney, Kaity, Kiah
Främre raden: Holly och jag!


Kommentarer
Postat av: amanda

hur länge har du varit där?

2009-12-04 @ 05:13:46
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: joanne

måste bara fråga, haha

är det stor skillnad på klädstilar i usa och sverige eller?;)

2009-12-04 @ 15:51:32
Postat av: Emma

Låter som Det blir en kul helg:)

2009-12-05 @ 12:00:13
Postat av: Farmor

Har också en fullspäckad helg, med loppis i Haninge centrum för Vendelsö IK, när jag skriver det här är det söndag em ,allt gick bra och lite pengar blev det också.Puss Farmor

2009-12-06 @ 15:42:21
Postat av: hampus

vad fula alla är

2009-12-17 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0