NYC dag 3

Idag var dagen ungefär likadan som igår. Vi var på sightseeing och idag fick vi se Brooklyn Bridge, fd World Trade Center och Brooklyn mm. efter det var det fri tid i ungefär 6 timmar. Idag har jag shoppat lite bara, ett par jeans blev det! Precis likadana som jag köpte sist jag var i Usa från Forever21. Superbilliga var dom, under hundralappen. I morgon ska jag flyga till Ohio. Mitt flyg går halv sju så kvart i fem kommer jag att åka från hotellet, tiidigt! Justeja, jag har pratat med min värdmamma i telefonen, supergullig röst hade hon och hon berättade att hon skulle ha en skylt med mitt namn med sig på flygplatsen.

Puss på er därhemma!


Före detta World Trade Center



Brooklyn Bridge



Manhattan!



Gissa gudinnan? ;)

Kommentarer
Postat av: Patrick

Okej :( Inte ens ett litet film klipp på hur du har det? Visa oss hur du bor? :P



Lycka till med resan till familjen idag. Jag hoppas du får en trevlig helg med dem och att ni gör roliga saker.



Ha det bäst( och uppdatera så ofta du kan, du vet om att jag är inne på din blogg 24/7!)

2009-08-07 @ 08:13:14
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: Farmor

Nu är jag i Hammarby, det är den 7/8 kl är,10.00.Spännande att se från varje dag.Allt tycks vara super,förstår du nu vad Farmor menade när jag ville att du skulle titta på Manhattan? Bilden om någon kände igen sig,det var väl där vi bodde på Marriot Marquett på höger sida.Häftigt med alla bilar och allt folk.Rumskompisarna ser trevliga ut,men var bodde ni?I dag blir det spännande för dig att träffa familjen,jag håller tummarna för att det blir lyckat.Ps,vi vinkade till planet det gick över oss ca 11.25.eller? vi har det på bild.Med oss är det bara bra,solen skiner ,jag ska hälsa på Mormor Alice nu.Puss&Kram var rädd om dig Farmor.

2009-08-07 @ 09:59:08
Postat av: hanne

herregud sundis, jag är så avundsjuk, hoppas du har det bra :)

2009-08-08 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0