Till Sofia- cupcakemaskinen

I studentpresent av Sofia fick jag en cupcakemaskin och idag var det premiär att använda den! Jag bestämde mig för att göra muffins med nutella i, såg helt okej ut på bilderna på nätet. Mina muffins blev inte lika snygga men men. Dom kommer från tre olika omgångar så det är därför dom ser olika ut. Det tog bara 10 minuter för dom att bli klara. Har inte vågat smaka än, haha. Dessutom har jag precis ätit massa pizza precis (ingen bild eftersom den blev bränd) och massor med deg, mums! :) Jag återkommer sen när jag har smakat dom.
 
 
 
 

 

Snyggaste muffinsen någonsin!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHHA, där fick jag mig ett gott skratt, några va fina...
hoppas den funkade som den skulle iaf :)

2012-07-07 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0