Söndag

Anna: Håret blev lyckat. Eller lite gult. Men jag googlade silvershampoo. Åkte till affären. Har använt det två gånger och nu är det super! :)
 
Resten av veckan gick snabbt. Jag har varit i skogen och sprungit 3 gånger. Tummen upp för det! Igår var det tennisturnering med utklädnad. Jag har ingen bild från det men en kompis sa att hon skulle ladda upp på facebook så det kommer snart! Jag spelade med Sven och det gick rätt bra faktiskt. Vi vann 5/7 matcher. I ena matchen förlorade vi rätt stort. Motståndarna klurade ut att jag inte kan ta bollen om den kommer på vänster sida, så dom sköt den dit hela tiden... Sen på kvällen tittade vi på film och åt pizza :)
 
Idag var det kalas här. Massor av god mat och efterrätter. Sven fick många presenter som var till lägenheten. Dammsugare bland annat. Och eftersom jag är snäll brukar jag lämna hans saker ifred. Jag hade tänkt att göra samma med dammsugaren, just saying ;) En familjevän hade med sig en cykel till oss också som jag kan använda i Heidelberg. Det är en lila damcykel och jag är så glad! :)
 
Nästa vecka är det fyrdagars vecka och på fredag har jag ytterligare en anställningsintervju ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, det är tur att du är så snäll så att han får ha dammsugaren ifred! Puss mitt söta lilla hjärta, du tänker helt rätt ;)

2012-08-06 @ 17:20:08
Postat av: Dessie

Håller med mamma din!:D snygga kläder ;) <3

2012-08-07 @ 11:28:24
Postat av: Morfar

Snälla du, inte skall väl du behöva vara utan dammsugare - jag skickar en.

2012-08-08 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0