25%

Som sagt fick jag en cykel igår. Idag var dagen att inviga den, prova hur den funkar, lite så. Jag har cirka 6-7 kilometer till jobbet och jag har fortfarande ingen mobiltelefon. Jag jobbade hela dagen. Allt var bra. Dagen är slut. Jag tittar ut. Det regnar. Aja, bara en halvtimme hem right? Sätter mig på cykeln och ska över stora korsningen. En bil ser mig inte. Jag får bromsa skithårt, gör några opassande rörelser och cyklar vidare. Skittrögt går det. Något är fel på cykeln. Yes, bromsen har låst sig och det går knappt framåt. Jag stannar, försöker fixa. Funkar inte. Så jag börjar gå för att ta bussen hem. Kommer på bussen och busschauffören frågar barn eller vuxen? Jag vet inte säger jag, jag är 20. Busschauffören: Jaha, jag trodde 14 eller 15, du har ett ungt ansikte. Men fuck u busschaufför! Notera att det regnade hela tiden. En stund senare var jag hemma iaf. Jag har ätit middag och cheesecake till efterrätt :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Dessie

FYYYYYFAN! usch vad arg jag skulle bli på varje liten grej och sen om busschaffören skulle säga sådär skulle jag få utbrott! men gillar att de vart en bra kväll ;) <3

2012-08-07 @ 11:30:53
Postat av: Mamma

Men gumman!!! Du skulle ju utnyttjat tillfället till att åka på barnbiljett ju, inte till att ånga upp dig.. Tänk lite smart ;) Puss

2012-08-07 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0