Promnight

Prom var verkligen superroligt! Jag hade jätteroligt hela kvällen! Lördagen började med att jag vaknade upp rätt tidigt. Jag tog en dusch och sedan så åkte jag iväg och lämnade in min klänning så att någon kunde släta ut den för den var jätteskrynklig och behövde verkligen strykas men jag kunde inte göra det själv för att det är ett så känsligt material den är gjord av. Efter det åkte jag till frisören och fixade håret. Jag fick lockar och halvuppsatt, blev nöjd faktiskt (: . Sen åkte vi och hämtade en ros som jag skulle sätta fast på min dates kostym, efter det till och hämta klänningen och sen hem igen.

Väl hemma var jag ensam hemma och jag fixade i ordning sminket och så. När jag väl skulle sätta på klänningen så kunde jag inte göra det själv och jag fick typ panik för jag visste att dom var på väg för att hämta upp mig. Så jag fick ringa till deras mormor så hon kom över och knäppte klänningen åt mig, tur!

Vi åkte först hem till hans hus och tog lite bilder och sånt och efter ett tag kom hans kompis och hämtade upp oss. Vi åkte med hans kompis och hans date hem till franska läraren för att ta bilder igen. Franska läraren hade öppet hus så man kunde komma till honom och ta lite bilder och sen ger han dom till en senare. Jättekul för jag tycker verkligen om min franska lärare (: Efter det åkte vi till en kinesisk restaurang och åt middag, det var gott fast vi var ute i lite väl god tid. För efter middagen hade vi två timmar kvar till dansen startade.

Så vi åkte till Walmart och gick runt där i våra kläder, det tog ett litet tag och sedan blev vi utskickade därifrån.... Så vi åkte till K-Mart ett tag istället. Efter det var det inte så lång tid kvar så vi åkte till dansen. Alla var verkligen superfina! Jag dansade hela kvällen och hade superroligt! Efter dansen så åkte jag hem med Angela och hennes pojkvän till hennes hus. Vi tittade på film, eller jag somnade efter 20 minuter för jag var astrött! Men Prom var verkligen jätteroligt och något jag verkligen kan gå på igen om jag fick chansen!!









Kommentarer
Postat av: Morfar

En förklaring, tack! Hur uppför man sig för att bli utslängd från Walmart???

Må kul.

2010-05-07 @ 07:53:36
Postat av: Anonym

Hej hjärtat, vad vi längtar efter att få krama om dig, vad söt du var på korterna, vi tycker också att det är så fantastiskt, allt det du får vara med om. Ha nu en fortsatt trevlig tid tills du kommer hem. Puss Farmor och Farfar

2010-05-07 @ 09:10:01
Postat av: Madde

Vad fint!!!!

2010-05-07 @ 22:14:52
Postat av: thea- utbytesstudent i michigan

å vilken fin klänning :)

2010-05-11 @ 23:28:34
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Milla

fett sööt :D är det din dejt eller?

2010-05-12 @ 22:18:30
URL: http://stoltrosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0