Dålig uppdatering igen

Haha, det var ju helt sjukt längesedan jag uppdaterade! Jag har helt enkelt inte haft tid och när jag väl har tid så orkar jag inte. Det tar sån tid och det är lite jobbigt! Men jag ska försöka skärpa mig och uppdatera oftare. Speciellt nu i helgen borde jag ha tid. Vi är i Columbus, Ohio för den sista cheerleadingtävlingen med Ohio Valley Allstars. Det är tråkigt men om vi vinner den här helgen så får vi läderjackor så jag håller tummarna för att vi gör det. Vi har ju vunnit alla tävlingar förutom en då vi blev diskvalificerade så!

Efter det här vet jag inte riktigt vad jag ska lägga min tid på. Jag ska fortsätta volta två (?) gånger i veckan i alla fall för att inte bli allt för tjock ;). Jag har fått min klänning till prom också, så nu har jag både klänning och date, haha inte mycket mer jag behöver. Prom är den 1 maj så det är ett tag kvar men ändå. Jag hoppas på att den kvällen kommer bli superbra!

Idag lämnade jag skolan tidigt för att åka upp hit. Vi har ätit på Buca de Beppo's ikväll, en jättegod italiensk restaurang. Efter det gick vi till Starbucks , jag älskar Starbucks! Jag vet att jag skrivit det förut men deras Strawberry and Créme Frappuccino is the most amazing thing ever!

Jag tänkte jag kunde publicera lite bilder i ett senare inlägg, så länge får ni nöja er med den här på mig och Kiah och en bild på mig med älskade Starbucks!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0