Jamfest

Helgen var som sagt helt underbar.

Fredagen: Vi åkte hemifån runt nio på morgonen och var framme cirka fem timmar senare. Vi checkade in på hotellet och sedan åkte vi till ett köpcentrum och kollade runt lite. Efter det var det dags för middag på Olive Garden. På kvällen så träffade jag Patrick på hotellet!! Asroligt var det!

Lördagen: Patricks värdmamma gav oss skjuts downtown till ett köpcentrum som låg nära tävlingen. Vi gick runt där i några timmar och vi gick även till Starbucks och Dunkin Donuts. Det var supergott! Efter det gick vi och tittade på tävlingen. Det fanns flera riktigt bra lag för Jamfest är en stor cheerleadingtävling som pågick i tre olika hallar. Top Gun var det bästa laget helt klart, och hela hallen var full när det var deras tur att uppträda. Efter det var det Kiah's lag att titta på och dom gjorde bra ifrån sig. Efter ett tag var det dags att säga hejdå till Patrick, det var tråkigt men vi ses ju snart så det gör inte så mycket :)

Söndagen: Vi sov rätt länge på söndagen innan vi åkte bort till Conventioncenter där tävlingen var. Jag och Alexa gick över till köpcentret ett tag för att titta lite i affärerna igen. Kiah's lag uppträdde igen och dom gjorde bra ifrån sig igen. Efter det var det gick vi och för att vänta på prisutdelningen. Vi åt på Noodles and Company och jag åt den bästa Mac n' Cheese sedan jag kom hit. Det var verkligen supergott! Prisutdelningen gick bra och dom hamnade på en sjätte plats, och dom fick ett bid till Worlds, så det betyder en resa till Florida i April.

Måndagen: Vi åkte hem och sedan hade jag cheerpractice i tre timmar med skollaget.

 

 

Jag har inga bilder just nu för jag hittar inte min kamerasladd, den ligger någonstans i mitt rum och mitt rum är stökigt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0