Schedule change

Jag ändrade mitt schema idag också (igen). Graphic arts var ingenting för mig, jag är ju inte speciellt konstnärlig av mig och att desgina olika saker och rita och sånt, det är inte riktigt min grej. Visst, det verkade ju kul och så, men eftersom jag inte vill bli underkänd och hemskickad så var det bäst att "droppa" (?) den klassen. Jag gick in på The Guidance Office på morgonen och sa till honom att jag behövde prata med han. Det första han säger är: "You wanna drop graphic arts right" så han fattade att det inte var min grej. I alla fall så fick jag en till Study Hall. En klass som man sitter en hel period i och gör läxor haha. Så mitt schema jag har nu är:

1st: Study Hall
2nd: American Government
3rd: Study Hall
4th: CP English 3
5th: Advanced P.E.
6th: American History
7th: French 3
8th: Current World Affairs


Justeja, läraren som jag har i historia och government är pervers. I alla fall så tycker han om mig, så idag när jag frågade om han kunde sätta på värmen så gjorde han det. Efter ett tag när det är varmt och skönt så frågar han om han kan stänga av värmen för det börjar bli varmt, men jag sa nej, så han hade den fortfarande på. Det hela slutade dock med att hela klassen typ satt och klaga på att det var varmt , så han stängde av värmen till slut. Men nästa gång så ska jag vinna kampen, fast jag vill ju inte bli klassad som en bitch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0