Min byrå

Jag kanske borde städa lite på mitt rum, det är rätt stökigt. Alla mina saker ligger överallt och min byrå ser inte mycket bättre ut. Alla mina "doftagottgrejer" ligger där och det är inte lite. Jag har samlat på mig överdrivet många bodylotions, helt onödigt egentligen... Men men, dom har så många goda smaker (?) här i usa och sen är det ju så billigt också. Jag var och shoppade igår förresten. Inte så mycket, men lite grann. Jag fick alla fall mina vita chucks som jag ville ha :)



Bilden gör ingen rättvisa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev ju lite orolig ett tag när du skrev att du vill gå till skolan, typ trodde att du var sjuk eller något.. Men nu har jag sett bilden på din röra och inser att du är ditt vanliga normala jag.. Puss hjärtat!!

2010-02-12 @ 15:56:43
Postat av: Farmor

Hej hjärtat, en fundering bara, undrar lite hur du ska få med dig allt hem? men det blir väl som det brukar, du köper väl en väska till Puss farmor

2010-02-14 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0