Match idag!

Matchen är inte inställd!!! Aahh. asroligt ska det bli att komma iväg lite!! :) Och imorgon är det match igen och efter det kommer Marte hem med oss skoj! Just nu är klockan halv ett typ och bussen åker vi 14:30. Det är jättelångt att åka, vi ska ända till Chilicothe. Jag vet inte riktigt vart det ligger haha, men det tar typ 3 timmar att åka dit. Lite halvsegt att spendera tre timmar på en skolbuss... men men (:

Jag fick precis ett AllaHjärtansDag-kort av farmor och farfar. Tack så mycket! Jag känner mig älskad haha. Allt som jag får hemma från Sverige har jag hängt upp på en vägg. Det såg så sterilt ut innan, men nu ser det helt okej ut! Sen är det ju lite bra eftersom min blivande pojkvän hänger på väggen också!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Din blivande pojkvän är godkänd av mamma!! Hahaha du är ju för rolig min söta goa unge! Puss

2010-02-13 @ 11:35:33
Postat av: Morfar

Det är inte din blivande pojkvän, du har ju satt upp en bild på morfar - tack.

Må å kram

2010-02-14 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0