Ingen skola fredag

Ingen skola imorgon heller. Det var i alla fall jätteskönt att komma iväg på träning och träffa lite folk. Efter träningen gick jag och Marte till Donken (Mums!). Jag älskar deras Grilled Snack Wrap with Ranch. Dom är verkligen supergoda! När vi skulle gå tillbaka var det helt stört kallt ute, så vi sprang hela vägen tillbaka till gymmet! Inte för att det är så värst långt men ändå. Jag blev trött av den lilla springturen, jag har så jäkla dålig kondition så det är pinsamt alltså! När snön smälter bort ska jag ut och springa varje dag, eller inte, men alla fall försöka komma ut några dagar i veckan. SÅ att jag kan bli fit till sommaren haha (:

Kommentarer
Postat av: Sofia

För till sommaren är du hemma igen WIIE :D

2010-02-15 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0