Sen när blev lycklig ett sexuellt ord?

Min familj behöver inte läsa det här nödvändigtvis! okej? :)

I min Current World Affair klass kan hela klassen ett svenskt ord och det är "lycklig" som i happy. Jag lärde en kille i min klass det ordet för aslängesen typ för han läste det på min dataskärm när jag satt och läste tidningen haha. Han pekade på det ordet och frågade hur man uttalar det och vad det betyder. Sedan dess har det hängt med.

Nu kan hela klassen ordet och läraren använder det också. Men dom använder det som något sexuellt, eftersom det ungefär låter som slicka på svenska. Varje dag typ så är det någon som säger något och får till svar. Does that make you a little bit "licklig"? Och sedan garvar hela klassen. Det låter lite kul men ändå haha.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Härligt - nu hinner man knappt med och läsa all dina trevliga inlägg. Kör hårt (nu menar jag inte kommande övningskörningar med bil) och skriv mer å ofta.

Må kul

2010-04-07 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0