Lördag

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade vid halv tolv! Asskönt var det att sova ut efter en vecka som kändes som att den var 20 år lång. Om ett par timmar kommer Angela förbi och hämtar upp mig, och då ska vi hem till henne. Hennes lillasyster har någon slags övernattning med sina kompisar och då ska jag dit också, haha! Jag känner inte hennes lillasyster så bra men det blir nog kul i alla fall :)

Det är inte långt kvar alls tills vi åker till Florida, det kommer bli helt sjukt kul och jag är astaggad för att gå på Disney World!!

Igår i skolan var det lite kul. Sista lektionen som jag har Current World Affairs så bestämde några att vi skulle busa med läraren. Läraren hade inte kommit dit än så då gick alla in i klassrummet bredvid och väntade på att han skulle komma och hitta ett tomt klassrum med bara böcker och väskor i, haha! Men när alla sitter där och väntar så är det en kille som bara "but wait, where's lycklig", han syftade på mig och susanna och sen sprang han in i andra klassrummet och leta efter oss fast vi satt redan där inne med alla andra, hahha. Det är svårt att förklara men det var kul i alla fall!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ikväll är det dags för El clasico, Real Madrid möter Barcelona. Nu undrar jag, vem tror du vinner ikväll?



Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg :). Är nyfiken på vilken lag bloggvärlden hejar på :P

2010-04-10 @ 20:13:10
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

2010-04-10 @ 20:30:13
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Pappa

Puss från pappa det är kul att läsa det du skriver..

2010-04-15 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0