Drama igen

Jag glömde berätta om dramat som var igår på matchen. Vi i cheerlaget har overaller att sätta på oss när det blir för kallt för att bara ha dräkten. (Jag har ingen eftersom jag är ny, kanske ska köpa en av en amanda som inte går kvar på måndag) I alla fall så är det en tjej som hade tappat bort sin jacka. Och igår på matchen ser hon är tjej på läktaren som har på sig hennes overallsjacka! Så rektorn och coachen går upp och pratar med tjejen som lämnar ifrån sig jackan. Hon hade alltså tagit den från henne och sprättat ut namnet som sitter på bröstet och gjort ett hål där namnet egentligen sitter.

Hur dum i huvudet får man vara egentligen? Använda en jacka som bara Varsitylaget har och sedan gå på en match där dom är och hejar??

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hoppas du har det bra.

Jag har bytt namn på min blogg till www.usamalin.blogg.se, så du får gärna ändra i länken till min blogg så det blir rätt :)

2009-09-28 @ 04:12:56
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: ester

hejhej!

har lite frågor om ditt år i usa:

kostnaden?

hur är det att bo hos en annan familj?

hur lång tid tog det att fixa allt?



vääääääääldigt tacksam för svar!

2009-09-28 @ 15:35:37
URL: http://esteeers.blogg.se/
Postat av: dessie

hahahaha men amanda, vrf gjorde du så då :O

nerå :D men klantig brud xD



nu har jag läst massa här, har inte gjort de på länge:$

men nu börjar jag sakna dej totalmycket! tårarna rinner när jag ser bilder på dej ju=(

längtar tills du kommer hem<3<3 ha de bäst å ät lite nördar åt mej;)

2009-09-28 @ 21:30:59
Postat av: Malin

Blogg.se ville inte samarbeta med mig, så har inte bytt namn på min blogg. Ignorera bara min tidigare kommentar :)

2009-09-28 @ 23:23:14
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0