Varning

Jag vet inte om min familj behöver läsa det här, men för er andra, jag tyckte att det var asroligt!

Vi sitter och tittar på film inne på Governmentlektionen, det är en helt vanlig film, Double Jeopardy heter den. I alla fall, helt plötsligt börjar dom kyssas på filmen. Då tar min lärare upp fjärrkontrollen och SNABBSPOLAR igenom hela kysscenen som till slut ledde till sex. Men ändå, haha, dom ska låtsas vara så konservativa (?) här fast dom inte är det egentligen haha. Ingen reagerade ens när han bara snabbspolade förbi. Det var nog det skummaste jag varit med om so far.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha...!

2009-10-31 @ 13:58:26
Postat av: Anna är i USA 09/10

Haha, min lärare gjorde samma sak. Eller hon satt ett papper för projektorn tills sexscenen var över. Eller när hon högläste i en bok en en kille sa en lite ful mening (men inget grovt direkt) så sa hon "Ja, den där meningen får ni läsa tysta för er själva". Liksom ok x)

2009-11-06 @ 02:27:18
URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Postat av: AManda

HAHAHAHAHA

saknar dig suuundis!!! hoppas du har det bra där borta fast du verkar ha det jättebra!! :D

2009-11-13 @ 21:05:15
URL: http://norenobrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0