En rosa blogg?

Har börjat fundera om jag ska byta ut designen på bloggen. Inte hela utan utan mer att byter färg, till rosa! Min blogg ser lite dyster ut så en glad färg som rosa skulle nog pigga upp bloggen lite, dessutom är rosa min favvofärg... Fast, jag har inte bestämt mig än, jag får se när och om jag har tid.

Btw så fick jag mail från min LC, hon skrev inget intressant men det var ju lite trevligt att hon hört av sig iaf. Hon bor i delstaten bredvid min, i West Virginia, där jag trodde jag skulle hamna först.

Juste, jag har tagit kort till mitt visum idag också, 150 spänn kostade det!! Asdyrt ju för att litet foto på 5*5 cm, ruggigt ful blev jag också. Hah, det blir inte roligt att visa upp det där sen.

En sista grej, börjar fundera på om det börjar bli dags att marknadsföra bloggen lite. En så länge har jag bara skrivit ut den på utbytesstudent.se´s forum och några av mina kompisar vet om den. Men så många läsare vinner man inte på det. Anyway jag har ju inte åkt iväg än heller så jag väntar nog ett tag till tror jag!

Fick tillbaka en uppsats av min svenska lärare idag. Hon hade skrivit att jag borde öva mer på det svenska språket, hah, det kanske märks i bloggen men skriva är inte min starkaste sida!

Helt meningslöst inlägg, men jag är ensam hemma och har enormt tråkigt. Kanske har ett nytt besöksrekord idag, vore skojigt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej, precis - fast förmodligen skulle jag stanna ändå, vill ju ändå prova på den amerikanska stilen :)

Ja, åker också 4:e! Såg att du gjorde det med, då ses vi 4:e alltså ;)

2009-06-05 @ 11:24:43
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/
Postat av: Madde

Är det okej om jag länkar till dig förresten? :)

2009-06-05 @ 11:31:35
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0