56 dagar kvar

Jag gick på idrotten i skolan idag, sju från min klass var där, av 32 tror jag att vi är, haha. Jag tänkte snart sätta mig och fixa klart med mina visumsökningar, fylla i de sista papprerna. Ska skriva ner en lista sen vad som behöver göras tänkte jag.

Imorrn ska jag och farmor åka till Cervera och kolla på något porslin från Sverige till min kommande värdfamilj. Jag fick ett presentkort av dom där, sist jag var hos dom, som dom hade vunnit på någon bilaffär. Så gav dom det till mig. Så snällt! Jag vet inte riktigt med vad jag ska köpa med mig som presenter. Tänkte på boken Stockholm från ovan och lite svenskt godis så som marabou och polkagrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0