Ett första hejdå

Kvällen spenderades med min kära vän Camilla. Vi drog iväg till Enskede (mina nya kvarter?) och träffade lite sköna typer. Vi drog därifrån ganska tidigt för både hon och jag ska upp och jobba imorgon. På lördag lämnar hon landet och jag kommer förmodligen inte hinna se henne något mer före jag åker. Detta var därför mitt första hejdå, det känns helt sjukt skumt. Känns som att vi kommer träffas snart igen i alla vall...

 Milla var gullig och gav mig en hatt, en solhatt. Den var blå med ett gult kors på, svenska flaggan alltså. Lägger upp en bild på den senare. När jag kliver av planet i Ohio hade jag tänkt att ha den på huvudet så att min familj hittar mig. Eller inte! Men hatten ska helt klart med till staterna!


Vi ses om ett år!



Milla var typ cool och lekte gangsta @ Enskede

Kommentarer
Postat av: natalie sjölander :))

elaka ni :( ni träffade dom snygga pojkarna utan mig :'(

2009-07-25 @ 23:00:12
Postat av: amanda

aah, du får be milla ta med dig dit nästa gång ;D

2009-07-26 @ 00:42:32
URL: http://amandasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0