Lördag

Idag har vi dekorerat huset inför julen och pyntat julgranen. Den blev rätt fin faktiskt haha. Jag köpte en gran till mitt rum idag också, inte en riktigt men en liten i plast med ljus och polkastänger i, supersöt! :) Dagen har varit rätt seg, vi åkte och handlade granen i förmiddags, sedan dekorerade vi den och efter det så åkte vi till mataffären. Vi skulle egentligen åka och shoppa men så blev det inte. Vi åkte i alla fall till mataffären för jag behövde köpa ingredienser för att göra chokladbollar till utbytesstudentpartyt imorgon. Jag har inte rullat bollarna än, men jag har smakat smeten och den smakar annorlunda mot hemma, lite äckligare än hemma.

I morgon så ska jag först på bio (?) och restaurang med skollaget. Det ska bli rätt kul och vi ska ha julklappsbytning och lite sådant. Efter det så är det även party med utbytesstudenterna i området, jag ser framemot det eftersom jag inte har träffat några andra utbytisar än dom från min skola och Marte förstås. Det är också det jag ska ha chokladbollarna till, fast jag vill ju inte bjuda på dom om dom är äckliga, men whatever.

Btw så har jag en asrolig grej att berätta för alla kompisar där hemma men vi tar det en annan gång. :)


Våran gran, jag tycker att den lutar men det tyckte ingen annan så...




Är den inte typ asgullig?


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat. Håller med den lutar, din var däremot rak och söt.Hoppas nu att du får en riktig trevlig söndag. kram Farmor

2009-12-13 @ 08:23:48
Postat av: Mamma

Jag håller med.. Den ser ut att luta. ler Det där du skulle berätta för kompisarna hemma, är det vuxenförbjudet?? Blir ju asnyfiken ju.. hahaha Puss mitt hjärta!

2009-12-13 @ 10:44:52
Postat av: joanna

cute christmas tree amande ;) haha

du får berätta allt för mig sen!

2009-12-13 @ 13:25:49
Postat av: Morfar

Granen är spikrak - det är fotografen som lutar.

Du vet väl hur man ser skillnaden på en gran å tall?

Gran = korta barr. Tall = långa barr. Kan va bra att veta för dig som är storstadsbo!

Må gott

Morfar

2009-12-15 @ 21:58:04
Postat av: a

den lutar haha

2009-12-19 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0