Mr Perve

När jag förra måndagen berättade för min värdsyster vilka ämnen jag valt så fick jag reaktionen. "Åh amerikansk historia, bara du inte får Mr kommerinteihåghansnamn, han är pervers.Gissa vilken tur jag har nu då??

Jag har fått Mr Perve i två ämnen!

Han brukar tydligen få för sig att mäta tjejernas shorts så att de är tillräckligt långa (inte hans uppgift) bara för att få ta på deras ben. Jag ska ju inte tro illa om honom nu eller så, det kan ju bara vara rykten. Vem vet, jag ska hålla mig långt borta från honom i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där lät ju inte så skoj!!! Puss o kram

2009-08-18 @ 08:23:07
Postat av: Farmor

Bra,gör det,

2009-08-18 @ 08:47:38
Postat av: Susanna

HAHAHAH, jag har ocksa hort om den ackliga gubben! Min vardsyster varnade mig for honom, det finns tydligen en till sadan gubbe pa var skola. Finns en lesbisk larare ocksa som stoter pa tjejer typ...



Yes, han heter Martin, traffade han pa flygplatsen. Det ska ga en norsk student ocksa.



Foresten, vart i Little Hocking bor du? Jag menar, det ar jattelitet har. Jag bor pa South Bruce. Vad heter din vardfamilj i efternamn? For min vardmamma undrade vilka de var. :)

2009-08-18 @ 15:21:00
URL: http://susisunchine.devote.se/
Postat av: Emelie

Hej!

ja så kan det ju vara =) Själv ska jag bo i Columbus. Bara 6 dagar kvar nu... USch vad nervös jag börjar bli =P.

2009-08-18 @ 17:41:45
URL: http://emeliem86.bloggproffs.se
Postat av: Amanda

Sånt är aldrig roligt :S

2009-08-18 @ 17:45:00
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0