Söndag

Idag har jag spenderat två timmar på Bakesale utanför Walmart, det är inte speciellt roligt, men ett bra sätt att minska på cheerleadingutgifterna. Fick ihop ungefär 350 kronor på 3 timmar så det var okej!

Igår var vi som sagt i Columbus och shoppade, huvudgrejen var att hitta klänningar till Homecoming (en bal som är om en månad) och åka till en dansaffär. Så det var inte så mycket "vardagsshopping", men jag gjorde en massa fynd i alla fall. För 700 kronor fick jag:

Svarta vinterstövlar
Stickad kofta
Cheershorts
Klänning till Homecoming 230 kronor! Superbillig var den, jämför med min värdsysters som kostade runt 1000 kronor...


Jag har bokat tid hos frisören också, färgning + klippning på fredag, 240 kronor för allt.. Visserligen känner min värdfamilj frisören men ändå. Det är biiilligt!

Kommentarer
Postat av: joanna

allt verkar ju vara jättebilligt ju;)

2009-09-21 @ 16:03:59
Postat av: Sofia

Ta kort och visa din klänning jag vill se :D

2009-09-22 @ 13:12:04
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

ikväll träffas vi alla hoss oss för mamma fyller år, hur måru? hur har du det?...jag är nyfiken att höra vad som har hänt, Mormor visar mig hur jag ska göra för att chatta med dig här Kram Emma<3 & farmor skickar pussar <3

2009-09-23 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0